sobota, 14 grudnia 2013

Odchudzanie , to nie dla mnie

     Odchudzanie - skąd ten temat ? Dlaczego nie biznes ? Wędkarstwo ? Miłość ? Praca ? itd.
   "  Szlachetne zdrowie , nikt się nie dowie
      dotąd smakujesz , aż się zepsujesz
      Gdy nie masz siły i świat nie miły " tak dawno pisał Jan Kochanowski , a dzisiaj ?
      Nie aktualne ? Przestarzałe ? Czy jak nie masz zdrowia , to masz ochotę na pracę , biznes , Hobby ?
     Ja uważałem , że odchudzanie to bzdura , a ci , co nie jedzą mięsa to kretyni , ale jak przestałem
    chodzić i zacząłem się dusić zmieniłem zdanie . Poszedłem do lekarza , zrobiłem badania , wszystko OK , a ja nie mogę chodzić i się duszę , przy normalnym ciśnieniu , zdrowym sercu , szczupłej sylwetce i zdrowych płucach . Straciłem apetyt . Potem okazało się , że właśnie to mnie uratowało . Po tygodniu głodówki , tylko soki i zioła zaczęły wracać siły , przestałem się dusić i zacząłem normalnie funkcjonować .
Cu downe uzdrowienie ? , niestety , nie wierzę w cuda , przykro mi . O tym , co mi było , dowiedziałem się dopiero później .

1 komentarz:

  1. Ludzie mylą pojęcia...słysząc dieta uważają, że to głodówka lub choroba. Dieta to sposób odżywiania, tak zbilansowane posiłki aby dostarczały nam wszystkich składników. Głodówki są zamachem na własne zdrowie a nawet życie.

    OdpowiedzUsuń